Rinta kasvuun – REITTI

39,90 

Kasvata leveät rintalihakset, nopeuta aineenvaihduntaa ja näytä hyvältä!  Suunnittelimme tämän treeniohjelman erityisesti rintalihasten optimaaliseen kasvatukseen!

  • Viisi kuntosalitreeniä viikossa
  • Kolme rintatreeniä, kaksi treeniä muille lihasryhmille sekä kaksi lepopäivää viikossa
  • Lämmittelyrutiinit, selostetut tekniikkavideot sekä tulostenmerkkaustaulukot jokaiselle treenipäivälle.

Ohjelman voi maksaa myös liikuntaeduilla.

Yhdistä tähän ruokaohjelma, niin saat sen halvemmalla!
Ruokavalio miehelle lihasten kasvua varten
1 × Ruokaohjelma lihaskasvuun miehelle
19,90 
Ruokavalio naiselle lihasten kasvuun
1 × Ruokaohjelma lihaskasvuun naiselle
19,90 
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ylhäältä.
MAKSA TURVALLISESTI
Tämä E-kirja sisältää treeniohjelman lisäksi kattavat 78 sivua tietoa lihaskuntotreenistä, tekniikoista ja palautumisesta kuvien, videolinkkien sekä tekstin muodossa.

Rintalihasten maksimaaliseen lihasmassaan keskittyvä treeniohjelma, jolla priorisoit erityisesti rintalihasten kehitystä.

Jos haluat rakentaa isommat rintalihakset, sinun on haastettava rintalihaksia antamalla niille suurempaa lihaskasvuärsykettä, kuin mihin ne ovat tottuneet. Jos treenaat rintaa jatkuvasti samalla stressitasolla, volyymilla ja intensiteetilla kuukausi toisensa jälkeen, saavutat nopeasti pisteen, jossa kehosi tottuu annettuun stressiin eikä sen tarvitse sopeutua (eli kasvaa) enää.

Miksi rintalihakset tarvitsevat oman treeniohjelman?

Kehollasi on tietty rajallinen kyky palautua treenistä; sillä ei ole erillistä “rintalihasten palautumiskykyä” tai “hauislihasten palautumiskykyä”. Kaikki harjoittelu vaikuttaa koko kehoon, ja siksi jokainen treenikerta lisää palautumiskuormaa – tässä kohtaa priorisaatiotreenit astuvat kuvioihin.

Tämä tarkoittaa käytännössä tietyn ajanjakson (tässä tapauksessa 13 viikkoa)  omistamista yhden tai kahden lihasryhmän kehittämiseen isommalla kuormituksella samalla, kun muiden lihasryhmien kokoa ja voimatasoja ylläpidetään pienemmällä volyymilla. Tämä priorisointi mahdollistaa suuremman fyysisen rasituksen rintalihaksiin ilman, että kokonaisrasitus kasvaa!

Miksi rintalihaksia treenataan kolme kertaa viikossa?

Treeniohjelman perusperiaate on lisätä stressiä rintalihaksille, jotta ne saavat syyn kasvaa ja kehittyä. Tarkoituksena on lisätä rintalihaksille suurempaa kokonaisärsykettä lisäämällä rintapäivien tiheyttä viikon aikana. Tämä jakoisuus mahdollistaa paljon suuremman työmäärän suorittamisen ilman, että tarvitsee tehdä vain yhtä massiivista all-in rintatreeniä viikon aikana. Jokaiselle rintatreenille saavut siis palautuneena, voimakkaampana ja valmiina iskemään rintalihasten kimppuun uudelleen!

Kolme viikoittaista treenipäivää toimii rinnalle todella hyvin – luvassa on moninivelliikkeiden lisäksi eristäviä liikkeitä sekä intensiivisempi “giant set” rintatreeni.

Kuinka treenaan kuntosalilla oikein?

Treeniohjelmassa on selkeät ohjeet koko 13 viikon ajalle. Jokainen kuntosaliharjoite sisältää lisäksi linkit, joita painamalla pääset näkemään liikkeen oikeaoppisen suoritustekniikan videoituna.

Kuinka seuraan kehitystä kuntosalilla?

Treeniohjelma kulkee kätevästi puhelimessa mukana ja tulosten merkkaaminen onnistuu suoraan lennosta kuntosalilla. Näin tulosten ja kehittymisen seuranta on selkeää ja helppoa.

Ohjelma kestää 13 viikkoa ja viikolla 7 on deload viikko, jolloin keho saa aikaa palautuakseen rasituksesta.’

Mikäli sinulla herää treeniohjelmasta mitä tahansa kysyttävää, me veljekset ollaan sun tukena.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Rinta kasvuun – REITTI”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *